Перший день курсів - відбулось знайомство учасників курсів, в процесі якого відразу відрилося безліч питань щодо проведення курсі Інтел, які, як виявилось, турбували не тільки мене.
Я сформулювала свої власні цілі навчання на цьому МК, а саме:
1. Створити 2 приклади основних 5 цілей формуючого оцінювання
2. Створити 2 приклади фасилітації
3. Провести з учасниками курсів 2 педради
4. Створити "шпаргалку" підказок від колег щодо оптимальної організіції проведення курсів
Для постановки цілей треба памятати, щоПоставити цілі - складність у конкретній
Дуже добре, що відразу ми перейшли до практичної роботи. Об'єднавшись в групи, ми визначили категорії проблем, що виникають впродовж проведення курсів. І дивним чином, через півгодини, вже мали не тільки список проблем, а й певні шляхи їх вирішення. Ось що значить групова робота! Результати роботи в групах:
група 2
група 3
група 4
Створила приклад основних 5 цілей формуючого оцінювання
Я сформулювала свої власні цілі навчання на цьому МК, а саме:
1. Створити 2 приклади основних 5 цілей формуючого оцінювання
2. Створити 2 приклади фасилітації
3. Провести з учасниками курсів 2 педради
4. Створити "шпаргалку" підказок від колег щодо оптимальної організіції проведення курсів
Для постановки цілей треба памятати, щоПоставити цілі - складність у конкретній
Дуже добре, що відразу ми перейшли до практичної роботи. Об'єднавшись в групи, ми визначили категорії проблем, що виникають впродовж проведення курсів. І дивним чином, через півгодини, вже мали не тільки список проблем, а й певні шляхи їх вирішення. Ось що значить групова робота! Результати роботи в групах:
група 2
група 3
група 4
Створила приклад основних 5 цілей формуючого оцінювання
Комментариев нет:
Отправить комментарий